Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 12:09, 17 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1118696
Belfegor
PostWysłany: Śro 15:06, 03 Maj 2006    Temat postu:

Założyć neta rodzice chcą tylko że teraz !@#$% transponder jest i zmieniają. Za miesiąc naprawią i internet będę miał. Smile
rooney
PostWysłany: Wto 17:37, 02 Maj 2006    Temat postu:

no albo musisz z całych sił prosic rodziców o załozenie neta!!!Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappySmile
rooney
PostWysłany: Wto 17:32, 02 Maj 2006    Temat postu:

no na to pyatnie nie jestem w stanie odpowiedziec, ale mozesz dac komus na przechowanie i niech wchodzi tak np. co półgodziny i nich sprawdza co sie robi a przy okazji obrone
Belfegor
PostWysłany: Wto 15:24, 02 Maj 2006    Temat postu:

Dobry tekst. Zrób mi przysługe i odpowiedz na to pytanko: Co zrobić jeśli ktoś może siedzieć przy kompie raz dziennie przez ok. 1h, bo na chacie nie ma Internetu, a chce się mieć dobrą obronę?
rooney
PostWysłany: Wto 8:41, 02 Maj 2006    Temat postu: SKUTECZNA OBRONA

WSTĘP

W tym rozdziale pt. OBRONA SKUTECZNA, będę umieśczał zasady, warunki i możliwości dobrej obrony, jako umiejętności niezbędnej do PRZEŻYCIA w świecie Ogame

Umieszczanie tutaj tych treści i czytanie ich przez Was, ma na celu uświadomienie pewnych mechanizmów, których nie można znaleźć nawet w FAQ, a poznanie których pozwoli nie tylko na skuteczną obronę, ale i na skuteczne ataki.

Zapraszam zatem do lektury zagadnień które będę tu sukcesywnie zamieszczać.

NAUKA 1

Jak zapewne wszyscy wiedzą podczas gry w OGAME we wstępnej fazie rozwoju, kiedy już znika ochrona noob'a ważneijsza od ataków jest obrona.
Napada sie wówczas graczy nieaktywnych [oznaczenie koło nicka i(I)] oraz planety niebronione przez artylerię i flote, gdyż własna flota na poważną walke jest zbyt słaba
Natomiast obrona własnych, planet , ich zasobów i własnej słabej floty to priorytet

Aby nauczyć Was dobrej i skutecznej obrony, najpierw określić nalezy przyczyny nalotu na Was.

Napad następuję dlatego, że po pierwsze:
* macie surowce na planecie, a was nie ma przy kompie - jeden połakomi sie dla 10 000 surowców a inny nie przyleci aż nie będziecie mięc conajmniej 200 000 surowców
* wasza flota stoi na orbice, a was nie ma przy kompie - jeden przyleci dla 2 OW ,a inny przyleci dopiero na 200 OW. Wszystko zależy od skali przeciwnika i jego apetytu. Od tego jest liczony debris (tzn. surowce wtórne) w proporcji 1/3 kosztów budowy waszej floty.
* z przyczyn jak to nazywam "ideologicznych" - ponieważ mści sie za wasz nalot na niego albo kolegę, albo dlatego, ze jest wojna między sojuszami, lub uwiedliście jego dziewczynę

To podstawowe przyczyny ataków i najczęściej spotykane w OGAME.

Teraz pora na przedstawienie przygotowań do obrony.

Każdy atak zaczyna się od szpiegowania. Kilka armatek i parę LM na orbicie zwiększa szanse wykrycia wrogich sond i zestrzelenie ich. Zależy to rzecz jasna od poziomu Tech. szpiegowskiej. Im wyższy tym większy % szans na wykrycie i zniszczenie. Jeśli wasza przewaga w techn. szpeigowskiej jest duża to szpiegujący nie zobaczy waszej obrony i floty, chyba że użyje dużej liczby sond. Zachęcam do odwiedzenia stosowanego rozdziału FAQ o szpiegowaniu.

W pierwszej fazie wzrostu konta nie budujcie wielkiej obrony bo to wam sie nie uda i szkoda surowców straconych w rozbitych armatach. Dobra i dośc skuteczna artyleria to ok 2000 RW, 1500 LDL, 500 CDL, 200 Gaussów, 500 Jonów, i 100 plazmy. Aby to siągnąć potrzeba kosmicznie dużo surowców, ale znam parę takich planet tak uzbrojonych i nawet 1000 OW tam nie zaatakuje
Na początek proponuję 20 WR, 15 LDL 5 CDL oraz na orbicie ze 3 LM. Towwystarczy na przeganianie wrogich sond a nie zachęci do napadu

Reszta floty i surówki musi latać w napadach i/lub w FSach. Dlatego lepiej zbudować większą liczbę DT, nawet jeśli mają latać puste. Kolejne poziomy badań i budynków wymagają coraz większych ilości surówki, więc trzeba ją zbierać i nie zostawiać na planecie tylko wozić w "mobilnym banku z DT". Istnieje owszem niebezpieczeństwo, że bank taki zostanie namierzony falanga z wrogiego księżyca, dlatego należy obserwować otoczenie [nawet do 30układów] .

To byłyby przygotowania do obrony a wkrótce opiszę jak się skutecznie obronić gdy "wróg u bram"

NAUKA 2

Co zatem robic gdy wroga flota leci do Was
To oczywiście zależy od tego ile czasu macie i co musicie zrobić. Wróg leci na waszą planetę, bo jego sondy wykryły na niej surowce, lub nawet falanga czy też sondy wyśledziły przylot waszej floty.

W obu przypadkach trzeba (jeśli czas do ataku na to pozwala) zacząc od napisania krótkiego listu w grzecznej formie o tym że robicie FSa i zatrzymujecie produkcję, więc nie zdobedzie niczego. A jeśli jego flota leci za waszą dalej niż 4 sekundy, to macie jakieś szanse przesłąć ją dalej pod warunkiem że sprzęt komputerowy działa szybko.

Zakładając że macie bardzo dużo czasu, napiszcie od razu - może zawróci rozsądnie flote, by zaoszczędzić czas, deutru niestety nie zaoszczędzi twisted: Następnie na jakieś 3 lub 5 minut przed atakiem zatrzymajcie produkcję. Jeśli macie odpowiednią liczbę transportu do ilości surówki to wyślijcie ją z misją Stacjonuj na jakąś swoją planetę. Po ataku ją zawrócicie. Jeśli natomiast transportu jest mniej, to trzeba kliknąć badanie i/lub budowlę, a resztę na transport i w kosmos Atakujacy spotka 3 zera. Po ataku można przerwać budowlę i badania , odzyskując surowce.
Jeśli natomiast transportu nie ma żadnego na planecie wówczas nalezy tak jak porzednio kliknąc badania, budynki i statki lub armaty, tak by wykorzystać jak największą ilość zgromadzonych surowców. Produkcji statków i armat nie da sie cofnoć

Po tak przygotowanej obronie wątpliwe jest by ponownie was nalatywał, wiedząc że jesteście sprawni w obronie i będzie szkodował deutru przy nastepnym locie.

Jesli atak jest prowadzony siłami porównywalnymi do waszej obrony i floty, polecam przeprowadzenie w SPEEDSIMie i sprawdzenie symulacji walki, jaki będzie wynik dla waszej floty. Wówczas nie uciekając flota można zrobić atakującemu niespodzianke i zniszczyć mu spora część floty. Natomiast ściągając swą silną flote z innej planety na sekundy przed atakiem sprawi niezłą zasadzkę atakującemu i zgubi jego flotę.

Prosze o opinie!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group